mandag 25. november 2013

Etiketter

Nye etiketter på SALIGE LAVENDEL i dag! Det er til - fra etiketter og etiketter med kongle, kompass og fjær.

 Etikettene er superflotte å bruke på hvite stearinlys. Kan være en fin gave ide også!
Du finner dem HER.

TIPS! Det blir MYE papirsløsing i julen hvert år.... Jeg hadde et innlegg i fjord også om å være litt miljøbevisst når man pakker inn gaver. Vil du være med å tenke litt på miljøet vårt?? I fjord tipset jeg om å bruke gamle aviser til å lage papirbånd (se øverste bildet). I år er mitt tips å bruke tekstiler til å pakke inn gaver. 
 Tekstiler kan brukes om igjen og mange har liggende rester av fine stoffstykker i skuffer og skap. Kanskje kan man gi gaven med ønske om at mottageren bruker det samme tekstilet til å pakke inn den neste gaven man skal gi istedet for å bruke papir?? Har du flere miljøtips, så del dem gjerne! Vi har et felles ansvar for kloden vår og ALLE kan bidra!

Takker også for den varme velkomsten vi har fått på Instagram!! Hvis det er flere som vil følge oss der også, er det bare å søke på saligelavendel, så finner dere oss =) Det blir ofte konkurranser/giveaways der, så det kan lønne seg å følge med. Vi sendte avgårde varer for kr. 250,- til en vinner for noen dager siden, og nå skal vi igang med en ny giveaway snart.
NYT DAGEN hvis du kan og hjertelig takk for besøket her i dag =)

6 kommentarer:

  1. Hei du:)
    Så herlige merkelapper:) du er bares å utrolig kreativ og inspirerende at jeg alltid blir helt satt ut:)
    Det går litt trekt om dagen med huset, så derfor har jeg ikke latt høre fra meg. Men lurer på om det lønner seg å bestille varene av deg nå før Jul hvis prisene går opp etter Jul???
    Veit du noe om det???
    Ønsker deg en herlig kveld
    Klem Merete

    SvarSlett
  2. Hei igjen:)
    Kjempe fint om du skjekker ut, for går prisene opp så bestiller jeg bare nå og lagrer det så lenge:)
    Så kjempe flott at du fant den siden, den hadde jeg ikke funnet før:)
    Jeg har fått tilsendt fliser men de koster bare for å få prøver,så jeg har mått velge noen få og de er jo ikke like, så helheten ut av 1 flis får man ikke. Men det blir en av de med blåtoner:) skal titte litt til også får jeg tilsendt 1 flis til fra et sted som het Ulven de hadde også masse flott gamle fliser. Men det koster mye å få sånt sendt bare for å få en prøve:)
    Da mailes vi når du har fått hørt med smeg:)
    Tusen takk så lenge kjære deg:)
    Klem Klem

    SvarSlett
  3. Så skjønne:)
    Jeg husker (og prøvde) papirbåndene dine, om det blir innpakking i tekstiler i år vet jeg ikke enda men et supert tips det også!

    Ha ei fortsatt god uke kjære du,
    varm klem:)

    SvarSlett
  4. Nydelige etiketter, og et supert tips til innpakning!
    Laget slike papirsnorer i fjor, de ble både dekorative og praktiske:))
    Ønsker deg en strålende dag!
    Klemmer

    SvarSlett
  5. Hei :) Takk for gode tips, du er jo SÅ kreativ!
    Ønsker deg en god uke :) klem

    SvarSlett
  6. Koselige etiketter og et godt tips til innpakking :)

    SvarSlett