tirsdag 13. november 2012

Sort hvit grafikk

 Flere store etiketter på Madame A i dag - etiketter er nemlig utrolig gøy =)
Og mange av etikettene er på salg en liten periode så flere skal få råd til å ha det gøy med dem.
Ta gjerne en titt på etikettfamilien i butikken, den begynner å bli stor og variert, litt for en hver smak.



De er både lysekte og med vannfast trykk. Flotte å bruke til å putte div. gaver oppi, f.eks stearinlys eller noe spiselig som brente mandler, cookies, te eller sjokolade.

Det er kult med litt urban stil synes jeg, så sort hvit trenden tar jeg imot som et friskt pust og et kjærkomment løft i interiørstilen. Det er så lite som skal til for å få litt forandring, og som kjent er det noe som fryder. Jeg beholder likevel mye av den vintage stilen jeg har hatt lenge, men med litt nye kontraster.
Hva synes du om sort hvit stilen?? Omfavner du den eller holder du den på avstand...



17 kommentarer:

  1. Stilig! Søte silhjerter! :)
    Sort hvit stilen er flott og tøff, men vet ikke helt om det er noe for meg.
    Ha en fin dag! :)
    Klem Lisa

    SvarSlett
  2. Så kule etiketter!!! Jeg synes det er knalltøft med sort og hvitt selv om jeg ikke har det selv...flotte bilder du har tatt! Ha en fin dag, klem fra Jorunn

    SvarSlett
  3. Hei.
    Stilige disse er,
    Syntes de er tøffe og røffe,
    Gøy med noe nytt.
    Ha en fin kveld,
    Klem fra sylvia

    SvarSlett
  4. Bare så utrolig flotte:)
    Kjempe stilig:)
    Fortsatt herlig kveld
    Klem Merete

    SvarSlett
  5. Eg skjønner det ikkje heilt for eg var så lite for svart for noken år tilbake,og no har eg masse i svart/kvit:)men eg synest det er så fint og så passer andre farger så fint til,lure på om eg er blitt for masse påvirka og inspirert,hihi:)
    Kjempestilige etiketter:)
    Ein flott kveld til deg!
    God klem fra Lillian

    SvarSlett
  6. Hei på deg :) Og takk for hyggelig kommentar inne hos meg.
    Nei svart/hvitt har ikke jeg kastet meg over. Synes det er fint hos andre men ikke hos meg. Holder meg til lyse vegger og møbler, og masse glade farger på ting og tang ;)

    Ha en fin kveld :)

    SvarSlett
  7. Disse var skikkelig fine! Liker godt sort og hvitt i kombinasjon. Strammer opp litt i et interiør. :o)

    Fin kveld til deg!

    AW

    SvarSlett
  8. Syns det er veldig stilig med svart/hvit og disse var jo veldig stilige:)

    SvarSlett
  9. Så tøft:):)
    Tja, jeg liker vel den, er ikke noe annet og si på det;):)
    Men er veldig forsiktig når jeg beveger meg ut fra stilen min, er redd jeg bare roter det til;):)
    Liker jo farger og kontraster, men livredd for og prøve noe nytt:) en dårlig egenskap, men det er nå engang slik;):)
    Ønsker deg en flott kveld videre:)
    Klemmer i massevis fra Linn:)

    SvarSlett
  10. Jeg syns sort/hvitt-stilen er kjempetøff, og hvis man piffer opp med litt farger innimellom blir det jo helt knall :) Klem fra Anette :)

    SvarSlett
  11. Hei på deg:)

    Tusen takk for kommentar hos meg. Så gøy, eg blir så glad:)

    Eg syns svart-kvit stilen er kjempetøft.
    Når vi pussa opp huset vårt for 10 år sio hadde eg bare svart-kvitt, black design, så eg fekk litt nok då..Hi hi..No er det meir lyst og natur hos meg med masse stjerner...Hi hi..Har fullstendig stjernedilla..

    Desse etikketane var råstilige:)

    Ha ein fin dag:)

    Helsing Evelyn:)

    SvarSlett
  12. Tøffe etiketter, er så gøy å se hvordan du blander flere stilarter og likevel greier å gjøre det så gjenkjennelig "ditt":)
    Sort-hvitt får jeg ikke helt til enda, holder meg til grått så langt - tryggere det;)

    Ønsker deg en fortsatt fin onsdag,
    varm klem:)

    SvarSlett
  13. Jag känner mig lite tjatig och säger det om och om igen men du är bara så otrolig duktig.
    Fin det svart/vita.
    Kram gerda

    SvarSlett
  14. Wow kjempetøft..Vinterbildene dine er også helt nydelige..Jeg kommer nok sterkere tilbake med bestillinger utpå våren, stenger butikken snart for vinteren..Men savner det nydelige blondebåndet ditt..Så vakkert til jul!
    Klem Bente..

    SvarSlett
  15. Stilig! Det er nok ikke så mye sort - hvit stil hos meg, det faller seg liksom ikke helt naturlig når huset ble bygget i 1934 - da blir det mere countrystyle med islett av både det ene og det andre, for slik er min smak skrudd sammen. God helg!

    SvarSlett
  16. JA! Det ER kult med etiketter! :) Digger stilen din - og syns absolutt sort-hvitt stilen kan være både tøff og flott...men selv skal jeg nok innrømme at det går i litt dusere farger her hjemme. Men kult, ja absolutt! Så flott at du deler alt det fine du lager. Jeg er ikke verdens beste bloggvenn for tiden forresten - sitter med nesen i bøkene og med fingrene på tastaturet for å skrive eksamen...Men vips, så er jeg på plass igjen. Ønsker deg en fin, ny uke. God klem din vei

    SvarSlett