torsdag 4. oktober 2012

Oh la la

 Her er de annonserte franske apotek etikettene. Oh la la dette var gøy å leke seg med !
 Jeg er generelt svak for gamle flasker, og etiketter gjør mye ut av seg synes jeg. Alle etikettene (utenom den på Durance flasken) finner du på Madame A. Dagens nye etiketter leveres på ark med hele 24 etiketter, så da kan man sløse litt og ha det gøy! Som gaveideer kan nevnes å kjøpe noen gamle flasker på bruktbutikk og fylle med f.eks olivenolje eller bakepulver/ vaniljesukker, Lavendel, te eller kaffe...og klistre på etikett og gi i gave.

 Selv en gammel ølflaske blir sneisen med etikett på og en blomsterkvast oppi =) 
Man kan også feste etiketter på stearinlys som gaveide eller som pynt i eget hjem. 

Etikettene finner du HER. Og har du flere gave ideer med disse må du gjerne dele dem!
PS! Det er mulig å få trykket egen tekst på dem også, les teksten under varen i nettbutikken.
Det er noen FÅ apotekerflasker igjen i nettbutikken, noen brune og noen blanke.
Takk for at DU tittet innom meg, kos deg med dagen hvis du kan.

13 kommentarer:

  1. Så tøft;)
    Er så fine slike gamle etiketter!
    Ønsker deg en flott dag videre;)
    Klemmer!

    SvarSlett
  2. Gøy å kunne pynte opp med etiketter, det er prikken over i'en på flasken :)
    Klem Anette

    SvarSlett
  3. har allerede lagt inne en bestilling ......GLEDER meg til å få i posten :-)))
    KNALLFINE!

    klem tone

    SvarSlett
  4. Så stilige de er;) de utgjør mye av pyntet ja:) var inne og tittet på dem igår, men hadde det litt travelt så jeg får ta igjen turen idag;) klem fra linn

    SvarSlett
  5. Kjempefint! For en god ide med den flaska! :)

    SvarSlett
  6. Hei!
    De er bare kjempe fine:)
    Har nå vært inne å prøvd å bestille et ark av disse etiketter til 69,- kr og en brun apotek-flaske til 59,- kr men kommer ikke lenger enn til der hvor summen på dette pluss porto kommer opp!!!
    Aner ikke hva jeg gjør feil hos deg hver gang jeg prøver å bestille noe:)
    Sånn var det sist gang også!
    Kan du sende meg en mail på hva jeg gjør feil???
    Vil så gjerne ha dette:)
    Klem Merete

    SvarSlett
  7. Skjønne etiketter som tar seg flott ut!!
    Klem fra Anne-Eddie ;D

    SvarSlett
  8. Såå fint med slike gamle etiketter!! Blir ekstra flott!!
    Takk for hyggelig kommentar hos meg.
    Ønsker deg ei finfin helg:))

    SvarSlett
  9. Tusen takk for hyggelig kommentar hos meg! Blir så glad!

    Så fine etiketter! Det gjorde seg virkelig på flaskene :)

    Klem Tessa.

    SvarSlett
  10. Så herlige etiketter og det er jo så fint på flasker og sånt:)
    Ei fin helg til deg!
    Klem

    SvarSlett
  11. Lekre bilder! Tøffe etiketter!
    Ha en fin kveld! :)
    Klem Lisa

    SvarSlett