onsdag 3. oktober 2012

Franske apotek etiketter

Franske apotek etiketter kommer snart i nettbutikk. De gjør selv en kjedelig ølflaske fjong og sneisen - klistre etiketten på og fyll med vann og en liten blomst - og du har en fin vase =)
Jeg brukte etikett på en kjedelig oljeflaske, og nå ser den dyr og fin ut. (Kanskje en gaveide også hvis man vil gi noe fint men ikke har råd til at det skal koste så mye??) 
Skal prøve å få tatt ordentlige bilder av etikettene i morgen mens det er dagslys.
De vil leveres på ark med 24 stk, sånn at man kan tillate seg å sløse litt med dem, og det er 4 forskjellige design. 
Mer om det i morgen...jeg ville bare gi litt livstegn fra meg så dere ikke glemmer at jeg finnes!
Nyt kvelden!!


14 kommentarer:

  1. Glemmer ikke deg så lett .. :)
    Dette så jo flott og eksklusivt ut!
    Ha en fin kveld du også! :)
    Klem Lisa

    SvarSlett
  2. Dette såg fantastisk ut.
    Eg legg meg til som følgar så eg får følge med....

    Helsing Anne-Mari

    SvarSlett
  3. Oj, så smart:):) dette var ett godt julegavetips:) greit og gjøre seg unna med de nå, så slipper en å gå blakk i jula:);) takk for hyggelig kommentar inne hos meg:) er så koselig når folk tar se tid til og skrive en liten hilsning:) klemmer til deg:)

    SvarSlett
  4. Jippi:)
    Så kjempe flott:) har vært på jakt etter sånne lenge:)
    Du er bare utrolig flink, de skal jeg bestille meg:)

    Klem Merete

    SvarSlett
  5. Å så fine. Neida vi glemmer ikke
    at du finnes skjønner du.
    Klem,klem.

    SvarSlett
  6. Så smart, likte godt det julegavetipset.
    Og glemme deg? Gjør vel ikke det vel - de nydelige ordene du legger igjen setter spor skal du vite:)
    Og de fine innleggene dine blir husket de også, gleder meg til å se etikettene:)

    Fin kveld til deg,
    og god klem:)

    SvarSlett
  7. De gamla flaskorna blir genast super fina med en fin etikett från din skapande hand på.
    Du är duktig!
    Kram Gerda

    SvarSlett
  8. Å, disse var bare nydelige da!!!
    Gleder meg til å se mer :)

    Du lurte på noe ang mat og helsen min
    så jeg svarer både her og i kommentar
    feltet mitt ღ

    Jo jeg har tenkt å skrive litt mer om kosthold fremover, men jeg ville ha ventet litt ettersom jeg prøver og feiler litt her & der - samt at energi og helsen generelt er dårlig... Vet at mye av det gjelder feil mat! Men det er jammen ikke like lett å skulle prøve ut, samt å legge om kosthold når man ikke er i form! Merker bedring ja, litt... går ikke fort, men fremgang er det :)) - og 20 kg mindre ♫.♪♪♫.♪..♫ trallallalaaaa, og det er jo et stor pluss og hjelper masse ღ Jeg har måtte holde meg unna masse forskjellige matvarer i en periode, 6-9 måneder + at jeg har candidas sopp, så det betyr at jeg også må holde meg unna gjær, hvetemel og sukker! Jeg spiser poteter, litt i alle fall - så denne oppskriften skal jeg notere meg, tusen takk :) - og tusen takk for din omtanke ღ godt å ha noen å prate meg om dette, selv om jeg har familien rundt meg som hjelper også ღ STOR klem til deg min venn... :)

    Klem fra Mette

    SvarSlett
  9. Hehe... nei forsvinner ikke. Det har lagt seg på noen kg med årene og med feil kosthold :) - og ja ting tar tid, men jeg har satt meg langsiktig mål - så jeg stresser ikke ღ - jeg liker god mat, men har aldri vært glad i å lage mat! - så da har det vært greit å bare ta seg en brødskive... Men etter at jeg begynte å ta bilder så fikk jeg lyst til å lage mat, god mat, ny mat - så det er jo inspirerende for meg :) Kan skjønne at det ikke var lett for deg heller - kjøtt er jo i så mye middager og mat generelt. Kan tenke meg at det har vært vanskelig ja ღ Stor klem til deg for at du deler. Mette :)

    SvarSlett
  10. What a great idea!
    The labels look really gorgeous.
    They are beautifully done.

    SvarSlett
  11. Alt du finner på,like herlig det ene etter det andre.Men vet du hva jeg kom til å tenkte på???Jeg sliter ofte med å finne innpakkingspapir som jeg er fornøyd med,og jeg liker jo dette nostalgiske som du sysler med:)
    Kanskje du kunne selge det????Just an idea!
    Toveklem:)

    SvarSlett
  12. De etikettene var nydelige! Funker jo nesten som til og fra lapper til julegavene også de! (ja.. jeg har begynt med julegaver allerede!)

    Takk for at du ble med på min giveaway :) Mange koselige kommentarer fra deg om dagen :) Det varmer :)

    Masse klemmer fra Monica

    SvarSlett
  13. Glemmer deg aldri!! Når du popper opp på bloggen min, MÅ jeg bare inn å se hva du har funnet på nå!! Kjempesøte etiketter!!
    Klem fra Anne-Eddie:D Ha en flott dag! ;D

    SvarSlett