torsdag 27. september 2012

Jeg glemte jo helt...

Jeg glemte helt å fjerne tilbudet på fyrstikkeskene, det skulle egentlig bare være et introduksjonstilbud i helgen - men her skjer det så mye at jeg helt glemte å fjerne rabatten fra nettbutikken. 

 I morgen fjerner jeg den en eller annen gang i løpet av dagen, så hvis du vil sikre deg noen fyrstikkesker til billig pris bør du slå til nå.
Og jeg kan bare si at det er ganske morsomt og pynte med dem, de skaper flotte små fargespots som gjør litt ut av seg. Så fikk jeg gitt litt livstegn fra meg også....Legg gjerne igjen en hilsen til meg, så har jeg noen blogger jeg kan klikke meg rett inn til i helgen =)


6 kommentarer:

  1. Ja, et flott blikkfang dette! :)
    Fin kveld til deg! :)
    Klem Lisa

    SvarSlett
  2. Ja, det er sånt som kan skje:) Flotte fyrstikkesker, pynter virkelig opp:)
    Liker også veldig godt det skiltet i innlegget under her:)

    Ha en flott kveld videre og en riktig fin helg:)
    Klem fra Marianne

    SvarSlett
  3. Ville titta in och önska en skön helg, ha det så gott, kram VIOLA

    SvarSlett
  4. Så søøøøte de var:)
    God helg

    SvarSlett
  5. Heisan,ja vil gjerne kjøpe en eske med fyrstikker,
    men syntes det er litt unødvendig med porto,da jeg bor i nærheten.
    Har fått laget meg en strikkeblog å,galskapen lenge leve hi,hi
    anette/knette

    SvarSlett