tirsdag 3. juli 2012

VINNEREN ER...

Da er vinneren av plansje-giveawayen trukket. Det ble nummer 16 som er "Bentes quiltehage". Ta en titt på denne bloggen, her er det massevis av flott inspirasjon fra en dyktig og kreativ jente!! Sommerfuglplansjene var på hennes ønskeliste, så da kommer det sommerfugler i postkassa om noen dager =) Takk til alle dere som var med på giveawayen, det kommer flere sjanser om ikke så lenge.
Bente - mail meg adressen din så sommerfuglene vet hvor de skal fly...


5 kommentarer:

  1. Vi prøver igjen neste gang:-) God sommer til deg! Hilsen Siri:-)

    SvarSlett
  2. Hei!
    Gratulerer så mye til vinneren:)
    For noen herlig plansjer, de likte jeg godt

    Klem Merete

    SvarSlett
  3. Åååå, nå ble jeg glad! Tusen hjertelig takk, gleder meg til jeg får dem!!

    SvarSlett
  4. Gratulerer så masse til den heldige vinneren:)

    SvarSlett
  5. Gratulerer! Får prøve lykken igjen neste gang...:)

    SvarSlett