tirsdag 10. juli 2012

SALG! SALG! SALG!

Nå er det sommerSALGMadame A!! Det er det første store salget jeg har.Trykk på knappen øverst der det står "salg" i nettbutikken, så får du se alt som er lagt ut til supergode sommerpriser. Jeg har laget salg på noe av det fineste som er i butikken, blandt annet de helt nye humming bird plansjene, noen av de flotte lindukene med fransk trykk, fashion strykemerker, lekre lekre smykker og de naturlige olivensåpene i rustikk stil. (Salget varer kun noen dager.) Velkomen inn og kikk, håper du ikke kan motstå fristelsen

7 kommentarer:

  1. vi liker salg :-)
    skal sjekkes ut !
    takk for hyggelig kommentar inne hos meg, da blir jeg G L A D !
    klem :-)

    SvarSlett
  2. Takk for kommentar vedr banankaken. Banankaken ble ikke tung, men heller ikke lett. Snarere noe midt i mellom. Har bare prøvd å lage den 1 gang, så jeg har ingen erfaring med hvor modne bananene kan være. De bananene jeg brukte var modne og søte. Skallet var gult med noe spraglete brunt på dem. Kaken var superenkel å lage, så det er verdt å prøve den. Jeg syntes den var kjempegod, men alle har jo ikke lik smak som meg da :-). Barna og mannen min likte den også, men mannen min ville helst hatt den uten strøssel. Til og med eldstemann som ikke liker bananer, likte kaken. Lykke til om du velger å prøve.

    SvarSlett
  3. Så spennende, da skal jeg stikke innom nettbutikken og se.
    Ønsker deg en fortsatt fin sommer!
    Klem T

    SvarSlett
  4. Så flotte linbrikker og -duk, helt etter min smak!
    ....og nå må jeg ta en tur inn i nettbutikken og titte ;)

    Nyt sommerdagene videre!

    Klem fra Hildegunn

    SvarSlett
  5. Hei og takk for koselig hilsen..Har desverre liten tid til bloggen om dagen,og får derfor heller ikke kommentert så mye heller..Får komme sterkere tilbake utpå høsten..Ha en fortsatt fin uke, og kos deg med sol og godt vær.)

    SvarSlett
  6. Hei!
    Så koselig ting du har lagt ut for salg, skal ta en titt i morgen:)

    Klem Merete

    SvarSlett
  7. hei.
    tusen takk for hilsen hos meg.
    lenge siden jeg har vært aktiv på blogg, men må prøve å komme mer aktivt igang igjen.
    du lager fortsatt mye vakkert.
    ha fine sommerdager.
    klem fra sylvia

    SvarSlett