onsdag 4. april 2012

Flere linduker med fransk trykk


 Flere linduker er kommet i nettbutikken. Flotte franske trykk som skaper massevis av stemning!
Det blir et blikkfang på bordet.

 
 100 % lin, herlig grovt vevet.
Du finner dukene HER.

Husk å bruke rabattkoden (så lenge den varer, og det er ut morgendagen) når du handler på Madame A. Rabattkoden finner du i innlegget nedenfor her. 
Eksempel på rabatten kan være duken ovenfor her med trykk av franske møbler. Den koster kr. 149, med rabatten koster den bare kr. 99,-

Eller: 
 
1 pakke med franske etiketter som koster kr. 79,- vil bare koste kr. 29,-
(Det er jo faktisk gi-bort-pris!) Så bruk rabatten mens du kan!
I tillegg til rabatten får alle en liten gave også, jeg elsker å legge små gaver med ordrene =)

Ellers ønsker jeg alle noen gode fridager og masse SOL!



6 kommentarer:

  1. Snill du er, jeg tar turen inn på Madamme A:)
    (er det greit at jeg lager et innlegg og linker inn til deg,
    slik at mine lesere kan finne inn til den fine butikken din?)

    Ha en fin kveld og ei super påske,
    her har det vært strålende sol store deler av dagen
    og vi har endelig fått den etterlengtede snøen:)
    God klem
    Hanne:)

    SvarSlett
  2. Hei.
    Nei de potetkorgene er ikke nye.
    Men hvor gamle de er vet jeg ikke.
    Her: http://asvean.blogspot.com/2011/08/loppemarkedet.html
    kan du se et bedre bilde av de. Men det er to som står oppi hverandre. Ikke så godt å se skikkelig hvordan de er.
    Hadde lenge sett etter slike da jeg fant disse.
    Ha ei herlig påskehelg :)

    SvarSlett
  3. Ååå så flotte !! Må nok innom for å se ;)
    Takk for koselige ord, ønsker deg en skjønn påske med masse gøy ,)
    Måtte ha meg en pause fra ryddingen, da passer det fint med en runde i bloggverdenen ;)
    Nyt dagene min venn!
    Klemmer Anki

    SvarSlett
  4. Vackert!!
    Ville bara titta in och önska dig en riktigt härlig påskhelg, kanske ses vi i Blåkulla!
    Kram Pia

    SvarSlett
  5. Nydelig! Så begeistra for duken med møblene! Denne ser ut som naturfarget lin og passer ypperlig når jeg bruker tilsvarende trekk på spisestuestolene. Er det mulig å legge denne duken til ordren jeg la igår?

    Hos oss er det snøstorm og 40cm nysnø..

    Kos deg i påsken :)

    Klem fra Tove

    SvarSlett
  6. Åå, såå fint! Elsker den stilen!

    SvarSlett