onsdag 14. september 2011

Urban del 2

Da er den store lerrets labelen i serien "Urban" også lagt ut i nettbutikken. (I innlegget rett under her finner du resten av serien.) Den er tilpasset så den skal passe perfekt til en vanlig blikkboks, de små som det er f.eks bønner og tomater på.
Labelen er kraftig og tåler vannsprut og sollys!
Skal limes på, er ikke selvklebende.

PS! Denne serien skal få være med i en artikkel i et helt nytt interiør magasin i November. Jeg skal skrive om magasinet senere. Første nummeret kommer ut om ikke lenge, og jeg tror det blir et friskt pust og noe som skiller seg litt ut i mengden. Synes vi trenger noe som ikke bare presenterer shabby chic stilen. Hva synes du?

7 kommentarer:

  1. Disse var stilige :)

    helt enig, vi trenger ett nytt blad som ikke handler om det samme som alle de andre.
    Masse lykke til :)å gratulerer..

    SvarSlett
  2. Så fine! Enig i at det blir mykje opp igjen det same i interiørblada. Trur at sjølv om ein har ein spesiell stil; er det inspirerande å sjå korleis andre har det?

    Blir spennende å sjå korleis det blir i artikkelen!

    TUSEN takk for så fine ord!

    God klem,
    Elin :)

    SvarSlett
  3. Det blir spennende med det nye magasinet !
    Gleder meg !
    Herlige labels.!
    Klem fra Anne-Eddie

    SvarSlett
  4. Oiijj Salige lavendel for en fin blogg du har ;) Tusen takk for hilsningen på bloggen min:) Håper du vil titte innom ved en senere annledning også :)
    Hanne=)

    SvarSlett
  5. Så fint og smart! Spennende med nytt magasin, gleder meg til å se hvilken type blad det er:). Ha en fiiin dag!

    SvarSlett
  6. Åh... ideer... ja.. jeg kan jo si hva jeg bruker MINE mest til :)

    Jeg pynter dem med blonder og fyller dem med teposer... vertinnegave eller litengave :)

    Jeg har penner og blyanter i dem.

    Jeg har vaskesvampen min i en

    Knapper i en :)

    Spiker og sånn som jeg finner rundtomrking i en

    Penger som ligger å flyter i en :)

    Hadde vært flott med en "husmorens sparekopp" da :) Og en til blyanter/penner :)

    Kanskje ikke mye til ideer men >:)

    SvarSlett