torsdag 11. august 2011

"Sweets"


Brune papirposer med tags er lagt ut i nettbutikken i dag. (trykk på bildene for å komme dit hvis du vil) Det er 6 forskjellige design. Du kan se nærbilde av hvert design i butikken, her viser jeg alle under ett. Serien matcher de nye "Make a bad day sweet" kortene. Fyll posen med noe søtt - sjokolade eller cookies f.eks - og gi i gave til en du setter pris på. Jeg vil vel også si at en pakke med papirpose og tag kan brukes som en liten venninnegave i seg selv også, uten at man trenger å fylle den med noe.

Eller kanskje du har lyst til å prøve denne oppskriften fra en konfektbok utgitt i 1909 og fylle posen med? Hadde lyst å dele den med dere i tilfelle noen vil prøve den. Si gjerne ifra om resultatet i tilfelle.




14 kommentarer:

  1. mmm
    ja, takk til både fine poser og nougat

    ;)

    SvarSlett
  2. Takk for at du la igjen noen ord hos lille meg. ^^

    Har flere kofferter med gamle bilder, kort & magasiner etter besteforeldre & oldeforeldre som jeg absolutt elsker...men ikke tør gjøre noe med. :P Men er gaaal etter alt som er viktoriansk & inspirert av den eraen...& ser du har endel som er ganske så right up my alley. Så glad jeg stakk innom. Kommer definitivt igjen! <3

    Psst: Om du kommer over noen gamle viktorianske calling cards, så håper jeg du gjør noe ut av de... *hint hint* ;)

    SvarSlett
  3. For en herlig blogg : ) lagt meg til som følger hos deg- gleder meg til å fortsette lesingen av bloggen din : )
    -S

    SvarSlett
  4. Koselige poser til både hjemmelaget konfekt og karameller...

    SvarSlett
  5. Har scannet mange av bildene inn, har noen av de på bakgrunnen på bloggen min & noen under heritage linkene. Men det er flere hundre, så jeg må ta det i etapper. *ler* :P Scanneren min er litt for liten til bladene, så de får jeg tenke litt på. Mange franske kunst & moteblad...hadde en syerske i familien som likte & reise + mange av brødrene til mormoren min var sjømenn, så litt av hvert her jah. :) Men du har helt rett...de fortjener & komme frem i lyset. :D

    SvarSlett
  6. Å du og du så skjønne poser og kort. Masse flott å lese om hos deg etter ferie og PC-trøbbel.. Men nå er jeg på nett igjen..

    Tusen takk for koselig hilsen hos meg, det varmer :)

    Ønsker deg gode sensommerdager!

    Klem fra Tove

    SvarSlett
  7. Så mye fint du lager:) La meg til som følger jeg, ha en fin dag:)

    SvarSlett
  8. Fikk vann i munnen av de skjønne posene og tagsene. Skulle gjerne ha sendt deg en mail, men finner ikke mailadressen din. Har du lyst til å sende den til meg?
    yvonne.ball@sonnico.no
    Ha en super-duper helg, klem Yvonne

    SvarSlett
  9. Mmmmm høres godt ut... vil gjerne teste ut oppskriften... skjønne tags du lager...

    ha en fin helg
    klem

    SvarSlett
  10. Mmm..herlig:) Noe for en sjokoman som meg:)
    God helg:)
    Klem

    SvarSlett
  11. Übersøte tags! *lyst på*

    SvarSlett
  12. Så søte poser, kunne tenkt meg både de og den oppskriften :))

    Ønsker deg ei kjempefin helg
    Klem Mette :))

    SvarSlett
  13. Lekre! Får lyst på sjokolade ja :)

    SvarSlett
  14. Dette må jeg prøve, utrolig vakker blogg du har

    SvarSlett