onsdag 15. juni 2011

Nyheten er.....


Endelig kan jeg fortelle den lille nyheten min... jeg har fått nettbutikk! Kommer du innom og titter??? Er SÅ spent på hva dere synes!

Jeg har jo selvsagt laget en ganske god tilbudskampanje i forbindelse med åpningen. Du må ha en kode for å få rabatter, og den får du ved å melde deg opp som mottager av nyhetsbrev. Det første nyhetsbrevet inneholder nemilg rabattkoden. Bare klikk på bildet over her, så kommer du til butikken. (Adressen er www.saligelavendel.no)
Gleder meg til å sende ut rabattkoden og håper dere er fornøyd med den. Alle som handler vil få en liten gave som takk for første handel i nettbutikken.

PS! Det er ikke mulig å handle fra denne bloggen mer, men bloggingen fortsetter som før så vi kan holde kontakten =)

13 kommentarer:

  1. Har vært inne å tittet på nettbutikken din, skjønner godt at du har at nok å henge fingrene i. Det blir vel litt enklere å administrere tenker jeg. Så bra du likte miljøet jeg plassert tingene fra deg. Er kjempefornøyd selv...... min slovakiske svigerinne synes det var litt drøyt med "brukte" mammlukker i vinduet....men det synes ikke jeg.
    Mannen i det blå huset stusset nok litt da jeg kom med hampetauet og de gamle klesklypene......men han synes det var storveis da jeg var ferdig. Spesielt bil kortet....har nemlig ikke hatt hjerte til å gi det bort.
    Klem

    SvarSlett
  2. Gratulerer med Nettbutikk =D Blir sikkert mye lettere å holde orden på bestillinger og varer nå.

    SvarSlett
  3. Gratulerer med nettbutikk!!
    Ser veldig fin ut....og lykke til!!

    SvarSlett
  4. Flott nettbutikk! Gratulerer! Måtte inn å titte hos deg. Kjempefin blogg, og mye fint du har her! Liker veldig godt gammel stil :)

    SvarSlett
  5. Hei
    Så hyggelig at du tittet innom meg ;)
    Gratulerer med butikk!!! Nå har jeg tittet på det meste du selger, veldig mye fint!!! De strykemerkene var noe for meg, mulig jeg må handle litt etterhvert ;)

    Forsatt fin dag!!

    Legger meg til som følger her hos deg :)

    SvarSlett
  6. Gratulerer med kjempefin nettbutikk!!!! Du lager dei vakreste kort♥ Kjem til å bestille nokre om ikkje so lenge:)
    Klem frå Mette.

    SvarSlett
  7. Hihi, sånn er det når mann må hente syke barn fra skolen.....sitter jo bare her å titter mens jeg venter på at klokken skal nærme seg konferansetime....Men nå må jeg løpe.
    klem

    SvarSlett
  8. Å, for en flott blogg du har!
    Har vært innom butikken din også, og syns den er skikkelig ryddig og fin. Gratulerer!

    SvarSlett
  9. GRATULERER!
    Jeg har besøkt nettbutikken og den er bare FLOTT :) Og jeg kunne gjerne kjøpt hele butikken..

    Ønsker deg masser av lykke til og kommer garantert innom for å handle :)

    Klem fra Tove

    SvarSlett
  10. Grattis med nettbutikk!
    Håper salget tar av nå. :)
    Ha en strålende kveld!
    Keiserklem

    SvarSlett
  11. Grtulerer med nettbutikk!Skikkelig flott! Håper det tar av hos deg! Skal dele linken din i bloggen min så kommer kanskje fler innom! jeg har selv "åpnet" en butikk på epla, men det kommer nok ikke til å ta av tror jeg......hehe
    Stå på du!

    SvarSlett
  12. Gratulerer med nettbutikk! Ser fin ut. :)

    SvarSlett