fredag 15. april 2011

VINNEREN er...

Da er vinneren av giveawayen trukket =) Siden abonnementslisten jeg trakk fra består av bare mailadresser og ikke navn, kan jeg jo ikke skrive her hvem vinneren ble. Ikke alle vil ha mailadressen sin offentlig. Men jeg har mailet vinneren, så sjekk mailen din om det ble deg! Jeg venter på mail tilbake med navn og adresse så jeg kan få sendt premien avgårde til deg =)
Hvis vinneren har en blogg, opplyser jeg navnet på den her så snart jeg vet det. Og var det ikke du som vant denne gangen, så kommer det snart en giveaway til!

Oppdatering :
Her er vinneren =) Ta en titt på den koselige bloggen hvis du vil:
www.nostalgiasverden.blogspot.com

6 kommentarer:

  1. jeg løp for å sjekke mail men der var det ingenting hmmm. . . Hihi ja ja. Bedre lykke neste gang og gratulerer til vinneren!

    SvarSlett
  2. Jeg var heller ikke den heldige :O) Gratulerer også til vinneren :O)))

    SvarSlett
  3. Det så ikke ut til at det var meg heller. Jaja, gratulerer så mye til vinneren!

    Jeg har forresten heller ikke fått mail om de nyeste innleggende på bloggen :(

    SvarSlett
  4. Et stort tillykke til vinderen ;o)
    Rigtig god påske til dig og din familie - stort klem Tina ;o)

    SvarSlett
  5. Stort Grattis till vinnaren! :o)

    God Påsk till dej!

    Klem Monika

    SvarSlett
  6. Tusen takk ! Så kjekt å vinne ! Jeg er i vakre Roma og nyter våren :-)

    Ønsker deg en fortsatt fin helg :-)
    Klem, Nostalgia

    SvarSlett