fredag 15. april 2011

STOR sommerlig blomsterserie!



Denne friske blomsterserien består av 10 forskjellige kort. Det latinske familienavnet på blomsten er skrevet på med tøff skrift som minner om skriften fra en gammel skrivemaskin.
Elsker denne skriften!! Mulighetene er mange med disse kortene - selvsagt kan de sendes til en du er glad i =) men man kan også lime flere kort ved siden av hverandre opp på et kraftig papir og ramme det inn. Blir et herlig bilde av det! Selv har jeg hengt opp noen ved siden av hverandre på en snor og det føltes nesten som å få en blomsterbukett i huset, det frisket opp og gjorde meg glad. Jeg blir alltid glad av blomster. Kortene måler hele 19cm x 11,4cm.
Pris kr. 43,- pr. stk

Baksiden ser slik ut, med en shabby søm på den ene siden:

5 kommentarer:

  1. Heisann.
    Noe tullball må ha skjedd med e-post varslingen.
    Den siste jeg fikk, var om klesklypene og da kom den ett døgn etter at du la det ut...
    Er det flere som sier dette?

    SvarSlett
  2. Åh...disse var nydelige !!

    SvarSlett
  3. Lekre kort! Skal plate revebjeller i år kom jeg på nå ;) Må bare finne ut hvor jeg har lagt frøposene :)
    Ønsker deg og dine en riktig fin påske :)
    Klem fra Lise

    SvarSlett
  4. Hei. Takk for nydelig og delikat pakke som kom i posten. Lurer på om det er ok for deg at jeg legger ut noen bilder av skjønnhetene og legger ut på bloggen min med litt ekstra reklame for deg, selvfølgelig? Riktig god påske ønskes deg fra Siri:-)

    SvarSlett
  5. Åhh så skjønne kort. Vakkert og sommerlig - just hva jeg lengter etter :)

    Ønsker deg en fiiin helg og riktig riktig god påske!
    Vi reiser nordover (til kulde og dårlig vær er det meldt ;)

    KKlem fra Tove

    SvarSlett