onsdag 6. april 2011

Gjenbruk av blikkbokser



Gjenbruk er bra!! Her kommer noen store klistremerker som er tilpasset vanlige små blikkbokser. De fleste av oss bruker litt boksemat av og til, og boksene er supertøffe å bruke til både bestikk, tesiler, små planter, penner og blyanter, knapper og andre ting. Det er selvsagt grenser for hvor flott det blir i interiøret når det står "bønner fra Euroshopper" på etiketten, men det er ikke vanskelig å gjøre noe med =) Fjern den gamle etiketten, klipp ut en etikett fra klippearket og klistre den på. Klisteret er ikke så sterkt at det er farlig om du får den skjevt på, bare dra den forsiktig av og sikt en gang til. Det er lurt å begynne med midten av etiketten og så stryke den inntil fra midten og ut til sidene, på denne måten er det også enkelt å få plassert den rett. Her kommer de to første arkene i blikkboks-serien - og et lite fransk kurs... Coutellerie betyr bestikk, Stylos betyr penner og crayons betyr blyanter. Boutons betyr knapper og Passoires a the betyr tesiler.



Klistremerkene kan selvfølgelig også brukes på store blikkbokser og andre glass eller krukker man vil style opp. Pris pr. ark kr. 69,-

10 kommentarer:

  1. Stilig!

    Jeg elsker gjenbruk, og du har helt rett i at det kan bli noen bokser i huset av og til ;-)

    SvarSlett
  2. Å så stilig!!
    Gjennbruk er bra!!

    Ha ein fin dag!

    Klem Anita

    SvarSlett
  3. Kjempe flotte!! Begynner å bli for mange bokser her i huset.. men finner nok plass til dem :) Jeg synes du har utrolig masse flott på shoppen din :D
    klem fra Gunn ..og ha en gooood dag!

    SvarSlett
  4. Tusen takk for den hyggelige hilsen på bloggen min:) Her var det mye kjekt å kjøpe! Nydelige blomsterkort og blonder..Har ikke fått sett igjennom alt du har enda,legger meg som følger så jeg kan følge med her:) Kommer gjerne inn en bestilling fra meg en dag:) Ha en god dag:)
    Klem Ellen.

    SvarSlett
  5. Så flotte disse var da!En gylden anleding til og begynne og spise meer boksmat da hehe..Takk for hilsen og ja jeg har fått ny header..liker og skifte litt innimellom hihi:)Ha en fin onsdag.Klem

    SvarSlett
  6. Fantastisk!!!! Dette blir nok en bestseller :) Lager noen sånne selv også for tiden, men jeg rekker ikke å holde på så mye :) Men du? Det ligger en utfordring til deg inne hos meg , ta den om du vil :)

    SvarSlett
  7. Denne kommentaren har blitt fjernet av forfatteren.

    SvarSlett
  8. Fin måte å gjøre en tom hermetikkboks nyttig på!

    Takk for kommentar, forresten! Den gamle puffen vår blir nok fin-fin når den trekkes om med kaffesekker iløpet av våren. Følg med!

    Ha en finfin kveld!

    SvarSlett
  9. Åhh, for en fin blogg/butikk du har=) Boksene dine er supersøte. Vi hadde ikke oppdaget den om du ikke hadde kommentert vår.

    Ha en fin kveld=)

    Vibeke

    SvarSlett