tirsdag 29. mars 2011

Har du sett nyheten?


Har du sett nyheten øverst til høyre her? Nå kan du abonnere på blogginnleggene mine og få med deg nyheter når de legges ut. Alt du trenger å gjøre er å fylle inn mailadressen din i det hvite feltet. Jeg kommer regelmessig til å trekke ut en av abonnentene mine som vil få en overraskelse i posten =)
Så meld deg på, jeg trekker den første abonnenten i løpet av april. (Det blir annonsert når det nærmer seg.)
Håper det er vårstemning og solskinn hos dere i dag?!! Her varmer solen godt og jeg begynner å tro på at våren har kommet! Gleder meg til de første violene titter fram.

11 kommentarer:

  1. Meldte meg på med en gang, jeg, - vett'u :))

    SvarSlett
  2. Heldige deg.....
    I Oslo.....på rikshospitalet ligger det fortsatt litt snø. Og det gjør det vel hjemme også.....Sukk. Oda og jeg kjeder oss. godt det finnes en pc her.....Klem

    SvarSlett
  3. Spennende ;o) Takk for tilbudet. Jeg meldte meg på ;o) Her er våren i full gang. Det smelter, og fuglene synger så muntert! Ønsker deg en flott uke videre min venn.
    Klem fra Gro :o)

    SvarSlett
  4. Gjort!!! Selvfølgelig! Nå må du bare begynne å benytte paypal så det er mulig å impulshandle hos deg :) hihi

    SvarSlett
  5. Det måtte jeg bli med på!
    Det er så mye fint her hos deg:))

    SvarSlett
  6. Den bønnemosen skal jeg jammen prøve.....har med grøss og gru tenkt på hvor matlei denne jentungen har en tendens til å bli....men i dag er det definitivt saftis som er nesten smeltet som er det beste....lindrer nok på en litt sår og øm hals. Så jeg løper ned til kiosken......Klem

    SvarSlett
  7. Melder meg gjerne på:)Du har en flott blogg som det er hyggelig og besøke!klem

    SvarSlett
  8. Har meldt meg på jeg :o)

    ha en fin onsdag :o)

    SvarSlett
  9. er evigheter siden jeg var her inne skjønner jeg ! jøsses så mye fint du lager.. og kunstutstilling i Paris ?? slett ikke verst !!! skjønner godt du vil tilbake dit.. det vil vi også : ))

    ha en fin kveld : )

    SvarSlett
  10. Tusen takk!
    Slike ord varmer :-)
    Headeren er litt stor, men jeg vet ikke hvordan jeg skal få krympet den. Vet du?
    Klem

    SvarSlett
  11. Takk for koselig kommentar :). Så mye lekkert du har til salgs. Her må jeg sette meg ned en dag å få ordentlig oversikt. Meldte meg på nyhetsbrevet. Det et jo genialt :))
    Klem

    SvarSlett