lørdag 1. januar 2011

Papir rosett






Papir roser farget med kaffe =) Fargen som skapes av kaffe er noe helt for seg selv, det blir en raffinert rustikk farge ut av det, og det ser ekte gammelt ut. Rosene er sydd med tråd og eskene er laget for hånd de også. Kan brukes til så mangt, som her hvor jeg har lagt dem på et fat sammen med to rustne nøkler. Dekorativt?? Dryppet et par dråper Lavendel olje på den også, så ble det duftrosett =) Rosen kan også festes på en plante som på nederste bildet. Det er litt sytråd på baksiden av rosetten som du kan bruke til å knyte rundt noe. Kan tenke meg rosetten også ville passe supergodt til et exklusivt bryllupskort og kan passe utmerket som en liten venninnegave. Rosetten leveres i eske og måler ca 7,5 cm i diameter. (PS. De vil bli laget i et veldig begrenset opplag.) Pris kr. 79,-

19 kommentarer:

  1. Så stilig! Likte veldig godt at du hadde festet den til planten, utrolig smart å dryppe lavendel olje på, så kan den ligger der så vakker og dufte herlig :)

    SvarSlett
  2. GODT NYTT ÅR!!!

    For ein lekker farge på rosa og for ei søt eske:)

    Klem Mette*

    SvarSlett
  3. så fine bilder og nydelige ting.:-)

    godt nytt år til deg.:-)

    SvarSlett
  4. Godt Nytt år..

    Og takk for all inspiarsjon du ahr gitt i løpet av året som er gått..

    nydelig rose i gave eske..

    Klemmer =))

    SvarSlett
  5. Godt Nyttår til deg!

    Du verden så masse nydelig som dukker opp her hos deg!
    Skjønn rose, og esken også..me like:)

    Klem:)

    SvarSlett
  6. Tusen takk for at du har kikket innom bloggen min og lagt igjen så koselig kommentar. Nå har jeg tatt en gjenvisitt hos deg og ble veldig imponert. Kjempeflott blogg laget av en superkreativ dame :) Kommer gjerne igjen hit ja

    SvarSlett
  7. Takk for hyggelig hilsen hos meg, og for en flott rose! Likte og linvesken under veldig godt. Selv håper jeg at 2011 byr på flere timer i den kreative verdenen!! Ha et godt nytt år, klem fra meg!

    SvarSlett
  8. Godt nyttår=)!

    For en lekker rose=). Ja, kaffe lager en fin farge!!

    Ja, det er godt når de firbente ikke plages av raketter...!! Tusen takk for fine ord inne hos meg=)!

    Ønsker deg alt godt for det nye året!!
    Klemmer!

    SvarSlett
  9. Så nydelig! Du er så flink!
    Tusen takk for god-bedrings ønsker!!

    Klem fra Hanne

    SvarSlett
  10. Hei.
    Takk for at du tittet inn til meg, så fant jeg deg. Her var det mye vakkert. Produserer du strykemerkene selv? Og alt det fine i papir, både posene, menykortene og bordkortene var så fine. Hit kommer jeg tilbake!
    Godt nytt år. Hilsen farmor

    SvarSlett
  11. Den var kjempesøt!!!
    Ønsker deg og dine et riktig godt nytt år :)
    Klem fra Lise

    SvarSlett
  12. Ååå så vakker! Nydelig! Gleder meg over og nyter kreativiteten din :)

    Og vesken under - bare helt utrolig vakker! Så flotte detaljer og lekker gråfarge. Jeg har også litt dilla på stoffroser, synes de høyner det aller meste - så effektfullt! Du er FLINK :)

    Ønsker det en skjønn ny uke i det nye året..

    Varm klem fra Tove

    SvarSlett
  13. Ville bare innom for å ønske deg et Godt nytt år. Håper du har hatt en flott julefeiring..klem fra meg:))

    SvarSlett
  14. Disse rosettene var bare aldeles NYDELIGE! Så flink du er.
    Godt nyttår, forresten.
    Klem fra Sølvi

    SvarSlett
  15. Hei.Kjempe nydelig.Vil ønske deg et riktig Godt Nytt år.Klem fra Bodil.

    SvarSlett
  16. Godt Nyttår til deg! Du så flink og produktiv du er! Blir bare sittende og måpe. Nydelig!
    Ha en fin uke i det nye året!
    Klem

    SvarSlett
  17. herlig blogg ;) takk for at du la igjen en hilsen hos meg ;)
    jeg vill gjerne kjøpe en rose av deg flott var den !

    SvarSlett
  18. Hallo, var innom å tittet , å fant utrolig masse fint , dyktig dame :-) Anne-Britt.

    SvarSlett