lørdag 30. oktober 2010

Strykemerker - Jane Austen inpirert

Ark (A4 størrelse) med strykemerker som er Jane Austen inspirert. Inni kransen er det et Jane Austen sitat (samme som er på baksiden av pakken med blondehjerter) - "There is no charm equal to tenderness of heart" og til høyre står det "Anno 1775" som er hennes fødselsår. Nederst er bilde av en gravering fra slutten av 1700 tallet inni en ramme med nydelige ornamenter som glir pent inn i denne svunne tiden. Pris kr. 142,-

Selv har jeg tenkt å bruke disse strykemerkene på en grov kaffe-sekk-pute, med kransen øverst og så vil jeg stryke Anno 1775 under kransen. Gleder meg til å sette igang!!Vet ikke om det blir for grovt stoff å stryke det på, men skal i allefall gjøre et forsøk. Men nå må jeg få tatt litt husarbeid og kakebaking, for jeg får besøk av et kjært tantebarn med mann og STOOOR hund! Ønsker alle sammen en strålende helg!!

16 kommentarer:

  1. Hei.Det var kjempe fint.Høres fint ut det som du skal bruke det til.Nydelig.Ønsker deg en riktig fin helg.Klem fra Bodil.

    SvarSlett
  2. Nydelige! Så masse flott du produserer om dagen :)

    Fikk en meld fra svigerinnen min om at hun drev å vasket en gammel sekk vi fant i uthuset hennes og som hun skulle sende meg :) Jippi...
    Hun synes det var no gammelt ræl ;)

    Blir lekkert, håper du viser oss det ferdige produktet..

    Kos deg med besøk!
    Her bakes de solskinnsboller :)

    Klem fra Tove

    SvarSlett
  3. Nydelige som alt annet du lager!

    SvarSlett
  4. Denne kommentaren har blitt fjernet av forfatteren.

    SvarSlett
  5. Ok. Bar e pakk 2 ark samt en synstest!!!!
    Fru Karlsen`s har solgt såpass bra at jeg kan shoppe med god samvitighet..........Hurra!

    SvarSlett
  6. Nydelig!!! Og blondene under her var helt utroig vakre!

    Håper lørdagskvelden blir fin!

    Klem fra Hanne

    SvarSlett
  7. Så fine!!

    ha en koselig søndag :o)

    SvarSlett
  8. Takk for hyggelig kommentar =) Flotte strykemerker =) Ha en fiiiiin dag =)

    Love L

    SvarSlett
  9. Kjempefine!!
    Du lager så mye lekkert:)
    Ha en fin søndag og kos deg med besøk!

    SvarSlett
  10. Hei hei,
    Tusen takk for koselig hilsen hos oss :)
    Nydelige ting du har i butikken din - antar at det er du som lager mye av det - kjempeflink!
    Ha en flott dag!
    Hilsen fra jentene på ZanZ :)

    SvarSlett
  11. Blondehjertene var nyydelige. Stod absolutt til forventningene. :) Nå ligger de og venter på å bli brukt som pynt.

    SvarSlett
  12. vet du. . . . . Hver eneste gang jeg kommer inn hit så får jeg enormt med inspirasjon. Dine produkter inspirerer meg stort! Virkelig! Du er helt fantastisk flink altså!

    SvarSlett
  13. Hei.
    Har vært litt fraværende i det siste.
    Sender deg mail ang blondehjertene i dag :)

    Mvh Anita

    SvarSlett
  14. om det er ett sitat fra bibelen er jeg usikker på. men det står (1 kor. 13) under. Så kanskje? jeg har ikke lest bibelen. Så aner ikke. Men det er nydeligt!

    SvarSlett
  15. oki :) ja den er helt nydelig! å måtte bare ha det opp på hylla mi! <3 ser på den hver dag :D

    SvarSlett