mandag 13. september 2010

Liste de control



"Liste de controle" er fransk og betyr huskeliste =) Inspirasjonen til disse kortene har jeg hentet fra antikke bibliotek-kort. Pakken består av 12 kort trykket på Italiensk akvarellpapir. Mønstret bakside ( se bilde nr. 2). Leveres med hyssing og tag. Fin å ha som pynt på f.eks et lysfat og kan nok være tøfft å bruke i både scrapbooking og kortlaging også. Eller skriv opp ting som er viktige for deg i livet og heng kortet opp på en snor så du blir minnet om det hver gang du ser på kortet. Pris kr. 89,-

11 kommentarer:

  1. Kjempestilige.
    Så flink du er.
    Ønsker deg en fin ny uke.
    Klem fra Mio

    SvarSlett
  2. Kjempestilige... kjekt å ha en huske liste...

    ha en fin høst dag =)

    SvarSlett
  3. Nydelige! Ser godt hva jeg skulle brukt disse til :)

    Jeg har lagd meg en Liste over ting jeg ønsker med -og det dukker stadig opp ting fra Salige Lavendel på den listen! :)

    Akkurat nå datt det en ide ned i hodet mitt -jeg skal bruke den lille klesklypetavlen fra deg på en dørkrans :) Først skal syromveggen salmiakk-vaskes, så bærer det ut med hagesaksa for å klippe greiner til kransen..

    Ha en flott mandagskveld..

    Klem fra Tove

    SvarSlett
  4. Hei.Dem var kjempe koselig.Nydelig.Du er kjempe flink.Ha en riktig fin uke videre.Klem fra Bodil.

    SvarSlett
  5. Stilige! Du er så kreativ og lager så mye flott!

    SvarSlett
  6. Helt underbara anteckningspapper...
    Du är så duktig på att få till det ;)
    Superläckra!!

    SvarSlett
  7. Så herlig, det er slike ting vi ikke trenger men elsker å ha....... Har fryktelig sans for alt du lager.Var en liten tur innom jobben nå på morgenkvisten, der sto Torill fult opptatt med å plassere strykembildene dine på diverse prosjekter. Herlig!

    SvarSlett
  8. Jeg er kjempefornøyd med huskelisten min!! Tusen takk! Må nok ha en ny en når denne er brukt opp =)

    SvarSlett