fredag 20. august 2010

Etiketter UTSOLGT!



Sånn ble etikettene på blikkbokser. Litt tøfft eller hva?? Jeg har fått mer og mer sansen for den såkalte fabrikkstilen, at man blander røffe bruksting, gjerne godt brukt, inn i interiøret, og disse blikkboksene tilfører en skikkelig røff tutch synes jeg. Så fant jeg endelig en verdig plass til de gamle skjeene jeg kjøpte på et marked i Frankrike også, de ble en tøff kontrast til de sarte rosa rosene.
Etikettene leveres i en matchende mappe, sånn at man også kan ha den liggende som pynt hvis man vil. (Se bildet over og under.)
Her er oversiktsbilde av etikettene som er i pakken:

Etiketter kan man bruke til så mangt, f.eks kortlaging, scrapping, på tre-kasser og norgesglass/medisinglass og sikkert mye mer. Gode tips tas imot med takk.
Pris pr pakke kr. 89,-

26 kommentarer:

  1. De var bare kjempefine:)
    Ja...jeg og har fått mere sansen for fabrikstil...må røffe opp romantikken litt:)
    Kos deg og ha en flott weekend søte du..
    eddaKlemmer

    SvarSlett
  2. Så flott di blikkboksene ble med etiketter! wow dette ble bra!

    Ha en fin helg:)

    SvarSlett
  3. Såå flott det ble !!!
    Nyydelig :))
    Er det greit at jeg legger deg til inne på shoppebloggen under nettbutikker ??

    Klem,Kari

    SvarSlett
  4. Knall stilig:-) Ha ei virkelig flott helg!!! Klem Ruth

    SvarSlett
  5. De ble jammen flotte.
    Skal spandere på meg sånne !!

    SvarSlett
  6. Så stilig.
    Ønsker deg en flott helg.
    Klem fra Mio

    SvarSlett
  7. Heisann :-))

    De ble jo kjempefine!
    Sånne ting jeg aldri klarer å tenke ut selv, hehe
    Her er høststormen virkelig satt inn...koselig det også da, syns nå jeg! Liker skikkelig drittvær, hehe
    Klem, Frøydis

    SvarSlett
  8. Såå lekkert det ble?
    Ja, da er det bare å begynne å spise fiskeboller så vi får noen tomme blikkbokser! :-))
    Kan sikkert pynte noen helt enkle glassvaser også?

    SvarSlett
  9. De var jo skikkelig fine:)

    Fin helg ønskes deg:)

    SvarSlett
  10. kjempnydelige altså,ja disse må jeg ha til mine franske glass.
    kan du sende meg 1 sett,? mailer deg jeg.
    klem fra sylvia

    SvarSlett
  11. Det var det jeg trodde.
    De ble kjempe Lekkre!!!:D

    SvarSlett
  12. Kjempestilig...dette likte jeg veldig godt... har noen bokser liggende her ...


    Ønsker deg en fin helg..

    klemmer =)

    SvarSlett
  13. Kjempefine!
    Er shoppingstopp nå, men legger de til ønskelisten min;)

    Ha en fin helg!

    SvarSlett
  14. Superlekre! Nydelige på boxene dine..

    Minste datteren min ønsket seg sånne til skrivesaker og tusjer etc.. :)

    God helg!

    Klem fra Tove

    SvarSlett
  15. Så søte og friske! Du har mye fint, har lyst til å bestille noe fra deg snart, må bare bestemme meg for hva ;) Ønsker deg en fin helg kjære deg og takk for alle søte ord hos meg ♥ Klem Gry

    SvarSlett
  16. Skjønner godt at ikke Oslo frister da :) Høres ut som en nydelig dag for dere..

    Ble en flott dag her også -til og med båttur ble det helt impulsivt :) Sitter på terrassen, med tente lykter og pledd. Deilig. Mintsmor har venninne på overnatting og de sitter i badekaret.

    Kjempeide med en kontorserie. Samme med skole-etiketter.. Jeg venter gjerne på den :)
    Og hva med sy-etiketter, kanskje bruke noen av de samme bildene som strykemerkene. Det kunne jeg ønsket meg :)

    Nyt en deilig kveld og god søndag!

    Stor klem til deg

    SvarSlett
  17. Nå vet jeg hva jeg skal gjøre med det gamle bestikket etter bestemor og bestefar.... Kjempefin blogg! Ha ei fin helg!

    SvarSlett
  18. disse var kjempefine!! tøfft med litt røffere tilbehør sammen med det romantiske :)

    SvarSlett
  19. Så lekre disse var :) legger dem til på min ønskeliste jeg ;)

    Klem

    SvarSlett
  20. Nydelige etiketter, så de hos Sylvia og MÅ bare ha noen selv.
    Mail er mamolsen@gmail.com

    klem fra marilyn

    SvarSlett
  21. Hei
    Jeg ønsker å kjøpe disse fine etiketter.
    Mail: sasgull@online.no

    Takk!

    SvarSlett
  22. Har lyst på en pakke jeg også. :)

    SvarSlett
  23. Ingunn Storstad-Henriksen9. oktober 2010 kl. 17:15

    Jeg har tatt så mange ideer fra deg,og alt er blitt kjempe kult. Du er mitt idol når det gjelder dette interiør. Fantastisk er du :)

    SvarSlett
  24. Rett og slett knall stiligt :-)

    SvarSlett