torsdag 11. februar 2010

Ny GIVEAWAY!

To av de nyeste kortene blir min giveaway denne gangen. Kortene trykkes på et italiensk akvarellpapir. Det har vært mitt yndlingspapir i mange år. Overflaten er så delikat og matt med en anelse tekstur. Passer supergodt til disse vintage kortene. Vil du vinne disse kortene må du hive deg på giveawayen! (Vil du se disse kortene mer detaljert, kan du bla deg nedover i bloggen, så får du stort bilde av både forsiden og baksiden på kortene.)
1. Skriv en kommentar = 1 lodd
2. Bilde og link til giveawayen på din blogg = 1 lodd
3. Har du handlet på Salige Lavendel = 2 lodd (skriv i kommentaren at du har handlet hos meg)
Lykke til og ha en FIN dag i dag!

41 kommentarer:

  1. Hei og god morgen =) For noen lekre kort. Jeg er jo bare nødt og hive meg på denne give awayen. Du lager kjempefine ting. Jeg så det du laget hos Hilde Heimdal første gang så "reklame" hjelper ;) Ha en flott dag. Det blir to lodd på meg. Kommentar og link. Heidå :)

    SvarSlett
  2. Så masse fint i bloggen her.
    Såå vakre kort!!Jeg er så glad i vintage og krysser fingrene mine nå og har skrevet og linket til bloggen din.

    KLem Fra Eva Helen

    SvarSlett
  3. Hei.Jeg har veldig lyst til å bli med.KJEMPE NYDELIGE KORT.Setter ut link på bloggen min.Og så har jeg kjøpt til deg en gang.Ha en kjempe fin Torsdag.Klem fra Bodil...

    SvarSlett
  4. Heisann:) Jeg er gjerne med!! Skriver, linker og har handlet = 4 lodd;)

    Jeg bestillte noen kort hos deg på en link lenger nede...men ikke fått svar, så vet ikke om du har sett den? Det var 3 stk av de med roser og tekst "Venner er blomster"....

    Ha en fin dag:)

    Klem Tina

    SvarSlett
  5. Kjempeflotte kort du lager. Har ikke funnet siden din før nå. Vil gjerne være med å kjempe om disse. Ha en fin helg!

    SvarSlett
  6. Jeg vil gjerne ha to :)
    De kortene var nydelige!
    Ha en fin helg!

    SvarSlett
  7. Utrolig vakre kort!!:)
    Jeg er med, 2 lodd på meg:)

    SvarSlett
  8. Søte kort... tar gjerne 2 lodd jeg også og linker i bloggen min med andre giveaways :)

    Gøy å treffe nye bloggvenner

    SvarSlett
  9. Eg vil gjerne vere med og tek eit lodd:)
    Du lagar dei lekraste saker!

    SvarSlett
  10. Nydelige kort, og selvsagt hadde det vært gøy å vinne ;o)

    Ønsker deg en flott kommende helg!

    Klem fra Hildegunn

    SvarSlett
  11. Vakre vakre kort!

    Jeg vil gjerne være med, og tar 1 lodd!
    :O)

    SvarSlett
  12. Kjempeflotte kort... så klart jeg vil være med..

    Ønsker deg en fin helg..

    Klem Kerstin

    SvarSlett
  13. Fine kort!
    Har lagt inn link fra bloggen min, og har handlet hos deg tidligere. Kommer helt sikkert til å handle hos deg igjen! :D

    God helg :D

    SvarSlett
  14. Hei,hei!
    Klart eg er med på dette! Og flaks... det blir 4 lodd på meg..! (komm.+link+handel)Tjoho!!
    Riktig god helg og feir søndagen med ekstra mykje krem i bollane:0)

    SvarSlett
  15. Åh, for en herlig Give Away! Klart jeg vil være med på den! Helt skjønne kort, jeg forstår ikke hvordan det er mulig at du er så dyktig!
    *krysser fingrene for meg selv, jeg* :-)

    Jeg har kommentert, og så har jeg lagt link og bilde på bloggen min. Blir det 2 lodd da? :-)

    Ha en strålende fredagskveld videre!

    SvarSlett
  16. Oh, how I wish I could read this and play along
    but I can't.Have a wonderful weekend.

    SvarSlett
  17. Thank you for entering me in your beautiful giveaway. I'll be happy to post your giveaway on my blog. Let me know.There is a free translater on Google - I love your blog and just wish I could read it.
    Hugs
    Marie

    SvarSlett
  18. Hei
    Måtte ta en kikk på din side siden du har vært i min. Og ja,fransktouch hadde litt dyre priser. Så jeg tenkte kanskje det var ekte antikk.

    Så flott din blogg er. Jeg så at jeg kan bruke bildene(de som er lov å bruke) mot at jeg linker tilbake hit. Da låne jeg noen bilder av deg og linke tilbake hit,hvis det er greit? Jeg linker alltid tilbake til kilde der jeg henter bildene fra. Det er min vane.

    Takk for besøket. *smil*

    SvarSlett
  19. Første besøk i bloggen din. Så mye fint du lager :) Legger inn et av de gratis-bruk bildene i sidefeltet på bloggen min, med link til denne bloggen. Så utrolig fint at vi får bruke de fine bildene. Lager en del kort. Kan godt sende deg en hilsen hvis jeg bruker et av dine motiv. Ha en fin helg.

    SvarSlett
  20. Herlige kort. Jeg er gjerne med i konkurransen din. Jeg bruker litt stiv kartong, og akvarellpapir til kortene. Fin tekstur, som du sier. Leste kommentaren du har skrevet inne på homemade-bloggen min nå. Er ikke så ofte innom der. Har gått litt tom for inspirasjon til å lage ting for salg. Skal se hva jeg finner ut av etterhvert. :)

    SvarSlett
  21. Så flotte kort du lager! Takk for hilsen på bloggen min! Håper du får en fin dag!

    Solrosa

    SvarSlett
  22. Så fina kort du har. Jag hoppas kunna vinna och tar en lott
    hälsningar
    gunbritt.johnsson@spray.se

    SvarSlett
  23. Nydelige kort.Jeg vil gjerne vinne noe så vakkert.I tillegg vil jeg gjeren bestille 2 stk hjertekort :)

    SvarSlett
  24. Hei! Mitt første besøk på bloggen din! Jeg blir gjerne med på trekningen (1 lodd), skal titte litt mer her inne nå.

    Klem

    SvarSlett
  25. Så vakre kort?
    De fortjener en ramme akkurat som kortene jeg handlet hos deg...:-))
    Jeg elsker å ramme inn pene ting for å la andre også se dem...

    Klem Beth...

    SvarSlett
  26. Så nydelige bilder du gir bort; tusen takk for sjansen :-)
    Jeg 'trekker' to lodd; har lagt inn bilde i siden på loggen min også :-)
    Ha en finfin dag.

    Mvh
    Knerten

    SvarSlett
  27. Hei! Kom tilfeldigvis inn på den koselige bloggen din!!!! Så mye fint du har:-)
    Ønsker deg en strålende dag!!
    Hilsen Ruth

    SvarSlett
  28. Hei på deg!
    Vil gjerne bli med på din give away. Har linket deg på bloggen min.....

    SvarSlett
  29. Guri så glad jeg er for at jeg fant deg!! Noe så vakkert!! Likte bilde se min kjole så godt.. Får man bilde av sitt eget barn? Tvi tvi.. Im in!! Og lykke til hos meg også!!

    SvarSlett
  30. Jeg vil være med ;o)))

    Har hatt linken til give awayen din liggende, og nå - midt i natta så legger jeg deg til som link på bloggen og kommenterer her

    (gå og legg deg Jeanette!!!)

    Tvi tvi til meg, disse kortene er nydelige.

    Nattaklem

    SvarSlett
  31. Blir gjerne med på trekningen av de fine kortene. 1 lodd på meg.
    Hilsen Mary (harald.j@getmail.no)

    SvarSlett
  32. Takke for hilsen i bloggen min:)
    Her var mye fint! -La meg som følger av bloggen din:) + laga en link til din:)
    Ha ei fin uke
    Klem T

    SvarSlett
  33. Hiver meg på i siste liten på give awayen din jeg:) Er allerede følger av bloggen din så 2 lodd på meg:)

    Kortene var kjempeflotte!

    Klem fra Thea - fiolkransen

    SvarSlett
  34. Heeei..For en flott blogg du har og en søt Give Away
    Henger meg på som følger og linker til deg i bloggen min
    Velkommen innom til meg en tur også
    Klem fra Helle som sitter med kryssede fingre
    Vil så gjerne vinne :-)

    SvarSlett
  35. Hei og hå!!

    Jeg vil veldig gjerne være med å vinne de nydelige tingene du lager :)
    3 lodd på meg, da jeg har handlet hos deg :)
    Klemz

    SvarSlett
  36. I siste liten her. Jeg blir gjerne med på konkurranse. Trekker to lodd takk:) Nydelige kort!!! Du er bare ufattelig flink til skape vakre ting. Koser meg her inne.
    Ha en fin dag.
    Klem Elin!

    SvarSlett
  37. Hei! Fleire Elin`er i siste liten ;) Eg trudde at eg var følgjar, men skal sjekke! To lodd i alle fall!

    Ha ein fin fin onsdag!
    Klem Elin :)

    SvarSlett
  38. Jeg vil selvsagt være med om å vinne noe så fint:-)
    Får dessverre ikke linket idag - problem med blogger..!
    Ha en fin dag, klem Hege.

    SvarSlett
  39. Jeg vil gjerne delta på din give away :)
    Det blir nok bare et lodd i denne omgang, siden jeg har krøll på sidefeltene i bloggen min.. :(
    Da var det bare å krysse fingrene :)
    Klem til deg <3

    SvarSlett
  40. Jeg slenger meg på give-awayen..så får tiden vise om jeg var litt sein i kveld!!Tvi, tvi til oss alle!

    SvarSlett
  41. Jag är med! Jag har länkat här:
    http://lindaskrypin.blogg.se/tavlingssamling/2010/february/harliga-tavlingar-2.html

    Mvh
    Linda från Sverige!

    SvarSlett