torsdag 21. januar 2010

Hjertekort - NY vare

Jeg har designet 3 nye hjertekort. Her kommer det første. Er ikke denne vintage jenta eventyrlig vakker?? Kortet har brun stemplet kant og ser hærlig slitt og shabby ut. Jeg viser baksiden på kortet også, for jeg synes faktisk den er nesten like viktig som forsiden. Hjertet er stort og fint, måler ca 19 cm i bredden. Det blir flott å lage et hull i det, tre en hyssing i og henge det på en knagg...hvis man ikke har lyst å sende det vekk til noen =)
Pris kr. 45,- TILBUD - Kjøper du 2 kort, får du dem for kr. 80,- til sammen


5 kommentarer:

  1. Tusen takk for den koselige kommentaren :-) Jeg er litt stolt over å ha vunnet, for det er ikke hverdagskost for meg, nemlig :-)

    For noen vakre kort du har her, helt skjønne. Jeg kan se på de i en evighet, og kommer nok tilbake med bestilling til deg, ja :-)

    Ha en fortreffelig kveld videre!

    SvarSlett
  2. Heisan :o)
    Tusen takk for tips hos meg. Det skal jeg sannerlig prøve ut. Så nydelige kort du har! De er helt nydelige. Hva må til for å kjøpe her på bloggen?? Kunne tenkt meg 4 stk av de hjertekortene! Så jeg vil gjerne bestille dem.
    Klem fra Gro :o)

    SvarSlett
  3. Hei!
    Så gøy at du la igjen en liten hilsen hos meg, sånn at jeg fant deg:-) Jeg vil også gjerne ha fire hjertekort. Motiv er ikke så farlig, jeg tar det du har. De var så nydelige alle sammen.

    Klem

    SvarSlett
  4. Kjempe Nyydelige hjertekort du lager både dekrativt og flott!

    Go Helg

    KLem fra Eva Helen

    SvarSlett
  5. Og så vil jeg kjøpe 2 av disse hjertekortene :)

    SvarSlett